background

mouse

Cute Pink Flying Butterfly

dia kekasih hatiku


Monday, July 4, 2011

Sahabat terbaik


Mungkin saja aku tak pernah ada
Mungkin saja aku tak pernah bisa
Menjalani hidup ini tanpamu... sahabat terbaikku..

Sungguh ku berterima kasih
Atas kehadiranmu..
menjadi sahabat,kawan,rakan,teman dan juga sbg ALONGKU..:)


sahabat,
Hulurkan tanganmu bila aku terjatuh,
pimpinlah tanganku bila aku tersesat,
Hamparkan bahumu saat aku terluka,
Peluklah aku bila aku berjaya.

Sahabat,
aku berharap kau selalu ada,
saat aku memerlukanmu,
saat suka dan duka menjenguk jiwaku,
saat aku hilang tempat berpaut,
Dan saat itu aku,... harap kau hulurkan tanganmu..
Bersama keikhlasan hati..
tanda tulus ikatan kita..
Sahabat..
Aku tidak berharap engkau menjadi insan sempurna,
kerana ku juga tidak sempurna
Aku tidak berharap kau sbg perlindungku,
Aku hanya berharap kau memberi sedikit semangatmu,
untuk aku berdiri tegak,
Berani menempuh arus hidup yang makin ganas gelombangnya..

Sahabat,
gengamlah tanganku andai engkau tidak mampu berdiri sendiri,
Peluklah aku tika kesepian menemanimu,
Tangan ini tidak pernah kuat memegangmu..
Tapi aku percaya keikhlasanku cukup tegih untuk menolongmu..
Aku memerlukanmu sepertimana kau memerlukanmu...

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
my name is nurul asyikin..im from bukit mertajam..im still study at ilp kepala batas..i create diz blog just for fun...