background

mouse

Cute Pink Flying Butterfly

dia kekasih hatiku


Friday, April 15, 2011

Kemana harus ku membawa diri dan kesedihan ini


Kemana harus ku membawa diri dan kesedihan ini..huk3
yA Allah kau kuatkanlah aku YA Allah,..:(
Disaat aku kesedihan kau hadiahkan pelangie sbg penyeri kehidupanku..
Tp sesedar aku dari lamunan pelangie itu tidak akan berkekalan..
sampai masa pelangie tersebut akan hilang..
YA Allah terasa sgt kesedihan..kemana harus ku membawa diri..
kemana akan ku membawa diri untuk keluar dari kesedihan ini..
sungguhpun aku x bisa untuk menanggung kesedihan ini seorang diri,
namun ku yakin hanya kepada mu YA Allah tempatku mengadu..
YA Allah..kAu berikanlah aku kekuatan untuk meneruskan kehidupan
yang penuh dengan onak dan duri,,
lidah kelu untuk menyuarakan rasa hati..ntah kepada siapa yang mampu
aku suarakan kesedihan ini..hanya kepada mu YA Allah.
.hanya kepadaMU tempatku mengadu...:(

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
my name is nurul asyikin..im from bukit mertajam..im still study at ilp kepala batas..i create diz blog just for fun...