background

mouse

Cute Pink Flying Butterfly

dia kekasih hatiku


Saturday, December 11, 2010

tanya salah x tanya n x amik taw lagi la salah


tanya salah x tanya n x amik taw lagi la salah...manusia owh manusia...apa lah yang engkau mahukan dalam hidup ini sebenarnya..???semakin tidak paham aku..hurm,...
teman,sahabat,kawan??apakah yg kau mahukan???asyik cari salah orang je???
nak aku jaga hati kau??tp kau???ada nak jaga hati aku??
aku masih bertahan melayani semua kerenah kau sebb aku sayangkan persahabatan kita,sygkan kenangan2 kita...tpi sampai bila aku harus bertahan???balik balik salah aku???owhhhh tidaaakkkkkk....aku juga mempunyai perasaan seperti manusia lain....

1 comment:

  1. sbar ja la ....
    klu ang nk tau...
    satu ssowg tu slahkan kta...
    4 kli ganda ssowg tu sorokkan kslahan dia..
    so...smile alwayzzzz.. ;)...bkn qeyeh no..hehe

    ReplyDelete

About Me

My photo
my name is nurul asyikin..im from bukit mertajam..im still study at ilp kepala batas..i create diz blog just for fun...