background

mouse

Cute Pink Flying Butterfly

dia kekasih hatiku


Friday, December 10, 2010

hurm................

hurm.....kedengaran seperti mengeluh sedikit...tp itulah apa yang kurasakan ketika ini..
sampai bilakah aku harus melayan kerenah manusia yang ntah bila kesudahannya...tidak gunanya mengikut saja kehendak manusia lain..sedangkan kita sendiri tidak merelakan...
apa yang kurasakan hanyalah kesakitan....aku cuba sedaya upaya untuk memahammi semua orang,apa yang orang mahukan,tetapi,aku hanyalah manusia biasa dan tidak mampu memuaskan semua pihak....apa yang mampu aku katakan,aku semakin tidak paham dengan karenah manusia....hurm....

perasaan terkilan jugak menguasai aku ketika ini...
tertanya2 pada diri perlukah aku menghargai seseorang itu,
sedangkan setiap seseorang yang aku kenali sblum ini,pernahkah mereka menghargai
siapa diriku??jadi perlukah aku untuk memahami seseorang sedangkan dia sedikit pun tidak pernah menyedari kehadiran aku???jangan ditanya mengapa dan kenapa aku berubah,aku berubah sbab aku ingin berubah,...bukan sebab orang lain atau sape-sape...

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
my name is nurul asyikin..im from bukit mertajam..im still study at ilp kepala batas..i create diz blog just for fun...