background

mouse

Cute Pink Flying Butterfly

dia kekasih hatiku


Monday, February 18, 2013

kesabAran itu ^_^

yakinkanlah aku ,detik dan saat itu pasti aku datang,,.. YA ALLAH ,jadikanlah aku seorang insan yg tabah dan sabar dalammenngharungi dugaanmu..sesungguhnya aku insan yg lemah..jadikan aku insan yg sentiasa bersyukur dengan nikmatmu.. YA ALLAh ..kau permudahkanlah urusanku kau permudahkanlah dari pelbagai segi . jika jauh,dekatkanlah, jika terlupa ingatkanlah.. jadikan aku insan yg mampu membuat dirinya tersenyum bahagia, jadikan aku seorang yg mampu mendengar kata2 nya.. sesunguhnya BAHAGIA itu yg ku cari.. termenungk ku seketika,mengenang tingkah dan sikapku.. mampukah aku menjadi seorang insan yg mampu membahagiankanya? YA ALLAH ,jadikan aku insan yg mampu bertahan untuk menunngu detik dan saat itu..sesungguhnya aku percaya ,setiap kesabaran itu ppasti ada kemanisan.. semoga apa yang dirancang,dipermudahkan olehmu YA ALLAH.. seringkali aku lalai dan terlupa ,yang menutukan semuanya adalah yang maha ESA,ingatkan aku bila aku terlupa,dekatkanlah aku bila aku lalai..

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
my name is nurul asyikin..im from bukit mertajam..im still study at ilp kepala batas..i create diz blog just for fun...