background

mouse

Cute Pink Flying Butterfly

dia kekasih hatiku


Sunday, November 20, 2011

ketika diriku hanyalah menjadi "hamba" seseorang :(

jika persahabatan kita hanyalah berladaskan kepentingan kamu sendiri??
selama ini..,maafla,aku hanya manusia biasa yang punyai hati dan perasaan..
aku juga punyai maruah yg perlu ku jaga,
aku juga hanya insan biasa yang kadang2 aku sendiri x mampu menerima jika seseorang
yang aku sayang,yang aku anggap sahabat sejati mengeluarkan perkataan yg sebegitu..
maafkan aku..bukan ini yg ku mahu...tp,sedikit sebanyak aku cukup terkilan dengan apa yg berlaku..mungkin bukan niat kamu..tp???fikirlah sejenak..bukan mengungkit apa yang tlh ku beri..cuma fikirlah sejenak walaupun kamu sendiri dah x tahu nak jaga hati seseorang..
mana kejujuran,mana keikhlasan yang diperlukan??
memg ketika kamu lafazkan "kamu hanyalah hamba" terasa sgt hina diri ini..
kenapa??sbb slama ini sgala kemahuan,sgala keinginan,sgala2nya ku turutkan..
sebab apa??sbb SAYANG aku sbg seorang sahabat..ya Allah..kau kuatkan aku yg Allah....
jika slama ini aku leka,jika slama ini aku buta menilai suma itu,kau redhakanlah aku..jika benar2 kata2nya itu,walaupun dalam nada bergurau,hanya MU saja yg mengetahui segalanya disebalik semuanya...jika itu benar,redhakanlah aku..izinkan ku pergi jauh darinya...:(

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
my name is nurul asyikin..im from bukit mertajam..im still study at ilp kepala batas..i create diz blog just for fun...