background

mouse

Cute Pink Flying Butterfly

dia kekasih hatiku


Sunday, May 16, 2010

setelAh lAmAnyA x mengupdatekAn blog..

setelAh lAmAnyA x mengupdAtekAn blog,Ari nie 17/5/2010,
aku kembali megaktifkAn kembAli blog kesAYanganku..=)
heeee..hAppy la jugak..
lamanya aku x luah apa aku yang aku rasa..
di simpan dalam2 dan kemas2 supaya hati ini mampu untuk menghadapi dugaan yang akan datang..
banyak ceritA2 sediyh yAng mengIringgi Aku,,
mAybe nie dugAan untuk aku..s0 nak x nak semua nie akan aku tempuhi..walaupun sakit mana pun...sebb aku percaya setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..
hari nie masuk 2 bulan 11 ari aku teruskan hidup aku tanpa se0rang yang aku sayang..iaitu insan yang bergelar "IBU"
bertapa sediynya aku saat itu hanya ALLAH yang tahu..
berkALI2 AKU Memujuk hAti ini supAya percAya n terimA semuAnya dengan tAbAh..
Alhamdulillah,skrang aku makin tabAh menghAdApi semuAnyA..

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
my name is nurul asyikin..im from bukit mertajam..im still study at ilp kepala batas..i create diz blog just for fun...