background

mouse

Cute Pink Flying Butterfly

dia kekasih hatiku


Friday, May 21, 2010

cukuplAh sekAli

cukuplAh sekAli...
aku x nAk memberi hArApAn..
aku x nak berjAnji..
cukuplAh sekAli..
kernA sudAh cukuplAh hArApAn tinggAl hArApan dAn
sudAh cukuplAh janji tinggAl jAnji..
disebbkAn jAnji dAn hArApan yAng tinggi jugAlAh aku jAtuh,Aku lemAh..
disebAbkAn jAnji dAn hArApAn jugAk lA,Aku mencAri kekuAtAn untuk teruskAn kehidupAn..
aku yang memberi janji dAn aku jugalah memungkiri semuAnyA..
kernA ApA??kerna aku terpaksa melAkukAn semuAnyA..

betul kata orAng,jAngAn berjAnji kernA kitA tidAk tAhu ApA akan terjAdi kees0kkan hArinyA??kitA hAnyA merAncAng..tuhAn yAng menentukAn..
disebAbkAn itulAh,,sejAk dAri itu...
tiAdA lAgi jAnji dAn hArApAn yAng aku berikAn,,
xkirA kepAdA sesiApA pun..sebAb bAgiku,Apa yAng penAh terjAdi bAgiku seWAktu ketikA dulu bAgAikAn mimpi ngeri..
cukuplAh sekAli...
cukuplAh sekAli Aku menyAkiti hAti orAng yAng selAma ini Aku sAyAng..
tiAdA lAgi jAnji,tiAdA lAgi hArApAn yAng AkAn aku berikan..........................

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
my name is nurul asyikin..im from bukit mertajam..im still study at ilp kepala batas..i create diz blog just for fun...