background

mouse

Cute Pink Flying Butterfly

dia kekasih hatiku


Sunday, January 24, 2010

24/01/2010

harinie hari aku p belajar moto..
lama jugak la trtangguh aku punya pengajian..
hek2..
mo0d aku cm biasa a x penah ok sejak balik ri2..
tp senyuman aku tibe2 terukir di saat melihat gelagat2 owang yang sedang belajar moto..
tersenyum seketika tatkala seorang remaja yang berbangsa china yang kelam kabut membawa moto..sehinggakan motonya terjunam ke dalam hutan..
hehehhe.ramainya orang yang sedang memerhatikan gelagatnya..termasuklah aku..
senyuman yang hampir2 hilang dari raut wajahku,kembali pabila melihat gelagatnya itu:)

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
my name is nurul asyikin..im from bukit mertajam..im still study at ilp kepala batas..i create diz blog just for fun...