background

mouse

Cute Pink Flying Butterfly

dia kekasih hatiku


Thursday, August 13, 2009

andai ku TAhu

AndAi ku Tahu
kapan tiba ajalku
ku akan memohaon tuhan panjangkan umurku
ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku..
aku takut akan semua dosa2 ku
aku takot dosa yang terus membayanggiku..
andaiku tahu
malaikat akan menjemputku
izinkan aku mengucapkan kata taubat padamu
au takut akan semua dosa2 ku
aku takut dosa yang terus membayangiku
ampuni aku dari segala dosa2 ku
ampuni aku menangis aku taubat padamu
aku manusia yang takut neraka
namun aku juga x pantas di syurga
andai ku tahu kapan tiba ajalku
izinkan aku ucap kata taubat padamu
aku takut
akan semua dosa2 ku..
aku takut dosa yang terus membayangikiu
ampuni aku dari segala dosa2 ku
ampuni aku menangis ku taubat padamu

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
my name is nurul asyikin..im from bukit mertajam..im still study at ilp kepala batas..i create diz blog just for fun...